• Skip to content
  • Skip to breadcrumbs
  • Skip to header menu
  • Skip to action menu
  • Skip to quick search
Inventive
  • Help
    • Online Help
    • Keyboard Shortcuts
    • Feed Builder
    • What’s new
    • Available Gadgets
    • About Confluence
  • Log in
Hit enter to search
  • Welkom
Kennis Portaal

    Content

  • Pages
  • Blog

    Space Tools

  • Settings
  • Content Tools
  • Activity


    • Attachments (0)
    • Page History
    • Page Information
    • Resolved comments
    • View in Hierarchy
    • View Source
    • Export to PDF
    • Export to Word
    • View Visio File
  1. Pages
  2. Kennis Portaal
  3. 01. Quickstarts
Skip to end of banner
  • Jira links
  • Viewtracker
Go to start of banner

06. Quickstart Inlogproblematieken (Online)

Skip to end of metadata
  • Created by Jim van der Meer, last modified on 28, Oct, 2020
Go to start of metadata

Quickstart Inlogproblematieken (Online)

Na een start met de basis Quickstart, kan het voor komen dat er enkele problemen zijn met bijvoorbeeld het inloggen. Met behulp van onze Quickstart leer je de problemen herkennen die zich voor kunnen doen bij het inloggen in de Inventive Online applicatie. Mocht je naar aanleiding van onderstaande Quickstart vragen hebben omtrent de werking van de programmatuur, dan kun je contact opnemen met jouw consultant. 




Nr.Onderwerp
1.Ik krijg geen dagcode binnen na het inloggen in de applicatie, hoe kan ik deze achterhalen?
2.Mijn Inventive Online sessie is vastgelopen, hoe kan ik dit oplossen?
3.Ik heb Inventive Online geminimaliseerd, hoe krijg ik het scherm terug naar voren?
4.Ik ben mijn wachtwoord vergeten voor Inventive Online, hoe kan ik dit wachtwoord wijzigen?
5.Hoe kan ik mijn inlog wachtwoord in de RDP app (Portal inloggegevens) aanpassen?
6.Hoe kan ik mijn inlog wachtwoord aanpassen voor de Inventive Desktop App?
7.Hoe kan ik in Windows7 inloggen met behulp van de RDP client?
8.Ik werk met twee beeldschermen, maar als ik één beeldscherm afkoppel is het Inventive scherm niet meer zichtbaar, hoe krijg ik deze terug in beeld?
9.Gedurende het inloggen in de Inventive applicatie op Windows, wordt de melding getoond dat de Regional settings niet juist zijn ingevoerd, hoe kan ik deze wijzigen?
10.Hoe download ik de RDP client en log ik voor de eerste keer in, in Inventive Online?
11.Hoe kan ik inloggen in de Inventive Desktop App?

Copyright © 2022 - ECI Software Solutions

null