Page History
Wat zijn de systeemeisen voor Inventive Online?
Sectie 1 - Introductie | ||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Inventive ERP Software biedt haar software on-premise aan, maar ook als cloud-oplossing onder de naam “Inventive Online”. De voordelen van Inventive Online zijn evident, u heeft nog maar een beperkte lokale ICT infrastructuur nodig om de software te kunnen gebruiken. Daarnaast bent u locatie onafhankelijk. Wanneer u slechts over een computer en een internetverbinding beschikt kunt u al gebruik maken van Inventive Online. Afhankelijk van de applicatiemodules die u gebruikt kunt op twee manieren verbinding maken met Inventive Online*:
* Niet alle applicatiemodules zijn beschikbaar in Inventive Online via de webbrowser | ||||||||||||||||
Sectie 2 - Algemene systeemeisen en aandachtspunten | ||||||||||||||||
2.1 | E-mail versturen vanuit Inventive Online Vanuit Inventive Online kunt u (indien gewenst) direct documenten als e-mail versturen. Standaard gebeurt met een e-mail adres uit het e-mail domein “inventive-online.nl” (bijv. uwbedrijfsnaam@inventive-online.nl). Het is echter ook mogelijk om e-mail te versturen vanuit uw eigen e-mail domein. Dit betreft maatwerk en is enkel mogelijk onder volgende voorwaarden:
| |||||||||||||||
Sectie 3 - Specifieke systeemeisen en aandachtspunten t.b.v. Inventive Online verbindingen | ||||||||||||||||
2.2 | Inventive Online via de webbrowser
| |||||||||||||||
2.2 | Inventive Online via de remote desktop client
Inventive Online binnen een server based computing oplossing Als u een server based computing sessie start op een device of computer met een bepaalde resolutie en de verbinding met deze sessie vervolgens verbreekt, terwijl de Inventive Online remote desktop client nog actief is en u neemt deze actieve sessie vervolgens over op een ander device of computer - vaak met een andere schermresolutie - dan kan het voorkomen dat de Inventive Online remote desktop client de nieuwe schermresolutie niet (goed) herkent en er problemen ontstaan met het opnieuw schalen van het programmavenster. Inventive adviseert daarom altijd om de Inventive Online remote desktop client af te sluiten alvorens u een sessie met uw server based computing oplossing verbreekt! |
Gerelateerde artikelen
Content per label | ||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|